sábado, 12 de mayo de 2012

^PASCUA DO ENFERMO^


Nos has bendecido, Señor, 
con el don de la fe que sana y salva y, 
en la que todo encuentra sentido. 
Señor, en momentos de duda y desconcierto, 
cuando se imponen el dolor y el miedo 
o domina el sufrimiento: aumenta nuestra fe, 
para descubrir tu amor entrañable, 
tu misericordia que sana las heridas, 
tu voluntad de conducirnos a la plenitud. 

Señor, que en cada acontecimiento de la vida, 
en la salud o en la enfermedad, 
en la alegría o en el llanto, 
pasemos haciendo el bien, 
siendo testigos de tu amor que salva. 
 Amén

2 comentarios:

  1. Ola Fátima, son Nuria, de xanostesaqui, acabo de conectar co teu blogue e aproveito para saudarte e enviarche os meus parabéns. Non é corrente que os catequistas españois compartan o seu traballo, -debe ser porque os sacerdotes funcionan moi ben-, en cambio eu estou abraiada cos brasileiros que son moi creativos e encántalles compartir.
    Anímote a continuar co teu traballo e envíoche unha agarimosa aperta desde Ponteareas. Seguiremos en contacto!!

    ResponderEliminar
  2. Moitas gracias!! Eu creo que compartir o que chega ás nosas mans para que todos poidamos aplicalo na medida en que o necesitemos é o mellor que podemos facer.
    Habitualmente reviso xanostesaqui porque me encanta o traballo que levas feito.
    Ánimo e aquí estou para o que precises.
    Un saúdo!!

    ResponderEliminar